Γραφει ο Δημήτρης Ζαφειρόπουλος, μέλος ΕΓ του Εθνικού Μετώπου Με μεγάλο σεβασμό στον εθνικό μας ποιητή Διονύσιο Σολωμό, δεν μπορούμε ...
Γραφει ο Δημήτρης Ζαφειρόπουλος,
μέλος ΕΓ του Εθνικού Μετώπου
Με μεγάλο σεβασμό στον εθνικό μας ποιητή Διονύσιο Σολωμό, δεν μπορούμε να αντισταθούμε και να μην παραφράσουμε τον στίχο από τη μεγαλειώδη ωδή του, "Ελεύθεροι Πολιορκημένοι".
Γιατί; Μα γιατί δεν μπορούμε να αντέξουμε άλλο τον βιασμό της Ιστορίας του Έθνους από μαρξιστές και φιλελεύθερους ιστορικούς-εγκάθετους της Παγκοσμιοποίησης.
Τελευταίο παράδειγμα, σε μια μεγάλη αλυσίδα, η εκπομπή "Καταστροφές και θρίαμβοι "που παρουσιάζει ο Στάθης Καλύβας που αλλού, παρά στον τηλεοπτικό σταθμό "Σκαι"!
Και τι δεν ακούσαμε και είδαμε εκεί στα πρώτα ακόμα επεισόδια της σειράς.
Ότι την ελευθερία τους οι Έλληνες το 1821 την οφείλουν στους Άγγλους κυρίως και ειδικά στην ναυμαχία του Ναυαρίνου. Καθώς προφανώς τα 8 χρόνια αγώνα ήταν ένα προδόρπιο για την επέμβαση των συμμάχων. Ενώ τα Δερβενάκια και το Μεσολόγγι ήταν μάλλον κάποιες μικρές αψιμαχίες.
Το ότι φυσικά ειπώθηκε πως η Επανάσταση έγινε λόγω του Διαφωτισμού που ανακάλυψε η τότε αστική τάξη, είναι τόσο χιλιοειπωμένο που σχεδόν πια δεν ξενίζει.
Όμως ο περίφημος ιστορικός Καλύβας απο τας Οξφόρδας δεν έμεινε μόνο στο 21. Αλίμονο.
Καταπιάστηκε και με την εποποιία της Μικρασιατικής εκστρατείας, σε λίγες μόνο φράσεις. Για να μας εξηγήσει μετά πόσο ωφέλιμος ήταν ο ερχομός των προσφύγων για.. τον κοινωνικό και οικονομικό εξυγχρονισμό της χώρας.
Εκεί είπε και το περίφημο, "θα μπορούσαμε να λέμε ότι η Μακεδονία είναι προσφυγική", αφού, οπως συμπλήρωσε ο συμπαρουσιαστής του, "το ελληνόφωνο στοιχείο στην Μακεδονία ήταν μειοψηφία στην περιοχή". Κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες σφαγμένοι μικρασιάτες Έλληνες και η καταστροφή χιλιόχρονων παρτίδων, ε, αυτά είναι παράπλευρες απώλειες στον βωμό της ανάπτυξης.
Τα "διαμάντια" του φιλελεύθερου ιστορικού πολλά και δεν νομίζουμε ότι έχει τόση σημασία η παράθεση τους. Το σημαντικό είναι η συντονισμένη προσπάθεια παραποίησης της ιστορίας του λαού μας.
Επί δεκαετίες είχαμε την μαρξιστική ιστοριογραφία που ανέλυε τα πάντα με κοινωνικούς όρους και βάπτιζε τους εθνικούς μας Ήρωες, όταν την συνέφερε σε Πάντσο Βίγια και Ζαπάτα.
Όταν δεν την συνέφερε, οι ήρωες γίνονταν προδότες της κοινωνικής πάλης και εξαφανίζονταν από το λενινιστικό έρεβος.
Ευτυχώς ο πολιτικός μαρξισμός, μας άφησε χρόνους και μαζί του μαζεύτηκαν κάπως και τα ιστοριογραφικά του απόνερα.
Τα οποία περιορίστηκαν στην "ανάδειξη" των "σφαγων των μειονοτήτων" από το κακό ελληνικό κράτος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της σχολής ο "καθηγηταράς" Αντώνης Λιακος.
Μετά από αυτούς όμως, τα τελευταία χρόνια, την σκυτάλη ανέλαβαν οι πεφωτισμένοι καθηγητές της φιλελεύθερης σχολής, τύπου Βερέμη και λίαν προσφάτως του Στάθη Καλύβα.
Και αυτοί, φυσικά, ερμηνεύουν την ιστορία με κοινωνικούς και οικονομικούς όρους.
Μόνο που σε αυτούς, πρωταγωνιστής δεν είναι πια το "ηρωικό προλεταριάτο" αλλά η "νοικοκυρεμένη" αστική τάξη.
Και μαζί της εννοείται και ο Διαφωτισμός.
Λες και πριν τον 18ο αιώνα και το 1789 δεν υπήρχε ιστορία, αλλά σκοταδισμός άντε και κάποιες στιγμές προεργασίας του "θαύματος του φιλελευθερισμού".
Αφετηρία και των δύο αυτών σχολών είναι ο υλισμός που δεν ανέχεται τον ανθρώπινο παράγοντα στην ιστορία, πολύ δε περισσότερο το παράγοντα Έθνος.
Τα πάντα είναι η οικονομία και όχι η ανθρώπινη θέληση για δύναμη και διαφορετικότητα.
Οι λαοί, στην καλύτερη των περιπτώσεων, είναι πληθυσμοί που έτυχε να βρίσκονται σε έναν γεωγραφικό χώρο.
Η ιστορία γενικά ενοχλεί γιατί ειδικά δημιουργεί σύνδεση με το παρελθόν και δίνει μια συνέχεια σε μια εθνική ομάδα. Αφού λοιπόν δεν μπορεί να εξαφανιστεί, ας την διαστρεβλωσουμε τότε. Επίσης ας την κάνουμε τόσο τυποποιημένη στη διδασκαλία της ώστε να γίνει αποκρουστική η εκμάθησή της.
Η ιστορία των" πεφωτισμένων εμποράκων ", των "ελληνόφωνων κατοίκων" και των "εξυχρονισμών", είναι απλά το βάθρο που θέλει να εδραστεί μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία.
Μια κοινωνία καταναλωτών, χωρίς ιστορικούς ή εθνικούς δεσμούς με τον τόπο τους και που απλά θα μπορούν να ζουν οπουδήποτε, να μιλούν οποιαδήποτε γλώσσα και να λέγονται.. ότι νάνε.
Αρκεί να είναι πολίτες του κόσμου, να υπακούν στους ψυχρούς νόμους της αγοράς, χωρίς Πίστη, χωρίς ηθική, χωρίς ζωή στην ουσία.
Κυρίες και κύριοι, καλωσήλθατε στον κόσμο των κύριων Βερέμη και Καλύβα, υποδέχθηκε την Γκρέτα, τον Αντεντοκούμπο, τον Ζακι και τους άλλους κομπάρσους του ισοπεδωτικού δικαιωματιστικού θιάσου που λέγεται, παγκόσμιο χωριό.
Δημήτρης Ζαφειρόπουλος, μέλος ΕΓ του Εθνικού Μετώπου
.